Merhaba aracımın zorunlu trafik sigortası yakın zamanda bitiyor. Daha önce babamın sigortacısından yaptırıyordum ancak online olarak yapılabileceğini farkettim. Eğer mantıklı ise bundan sonra online yaptırmak istiyorum.
Daha önce internetten trafik sigortası yaptıranlar varsa ve cevap verebilirlerse bilgilerinden yararlanmak isterim. İnternetteki bilgilerin çoğu reklam içeriyor, objektif gelmedi

Sorularım şunlar:

İnternetten trafik sigortası nasıl yapılır? Hangi site ya da bankayı tercih etmeliyim? Dikkat etmem gereken şeyler var mı?

Şimdiden teşekkürler