Merhaba arkadaşlar benim bir adet twitter hesabım vardı aylar önce askıya alındı hesaba giriş yapınca onay-yedek kod tarzı bir şey istiyor lakin oda bende yok form da gönderemedim acaba bu konuda daha önce başkalarına yardımcı olmuş birileri ücreti dahilinde banada yardımcı olabilirler mi?