owuzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de bayağıdır bundan almak istiyordum. Çanakkale'ye yolum düşerse sözüm olsun sana görüşelim bir motovlog videosu çekelim
Eyvallah hocam düşüncen bile yeterli