Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaşımızı dolarla almıyoruz ki bağış yapalım.
Yurt dışı forumu olsak türkün Biri gelip yazsa 1000 kişi 10 dolar atsa adam ev alıyor