Bunda şaşırılacak ne var anlamadım? Adam takip etmek zorunda değil, hoşlanmadığı bir kişiyse (her kimse farketmez) takipten çıkmak en doğal hakkı.
Küfür vs. saygısızlık tabi ki ona bir şey diyemem.