Zekovic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef Reg fee olduğunu düşünüyorum
tescil faturasını iletebilirim ilgileniyorssanız hatta suandada yeniliyordum 48 günü kaldıgını gördümde