Başlangıç seviyesinde güzel bir uygulama olmuş, tebrik ederim.
Birkaç tavsiye de benden olsun.

1. Açılan sayfanın menudeki linki açık kalmalı.
2. inputlara veri girildikten sonra enter a basıldığında işlem yapsa daha olur gibi.

3.Bir footer kullansan bence güzel olabilirdi.

Umarım istediğin gibi olur. Bol şans