kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense hep körü körüne inanana gözüküyorlar. İnanmayanlara gözükelim de inandıralım demezler.

Böyle söyleyince hemen dinsiz ilan ederler. Kuran da gelir size musallat olur mu yazıyor?
Varsa kendilerine vardır işleri kayıtları bizimle uğraşmak mı?

Ben ara ara Babam kılığına girmiş şeytanları bile taşıyorum cin nedir ki.

Böyle böyle yazıyorum da sonra karanlıkta yatağa giderken korkuyorum.
inançsız ve imani zayıf , korkak insanlara musallat olurlar. herkesin alemi farklıdır. şimdi onların da erkeği dişisi vardır. müslüman olanları da var hatta.
korkular, sanrılar farklı şeyler. velakin onların varlığını inkar etmek olmaz.

bunlar soyut ifadelerdir. somut.olamaz. somut kanıt istemek ya da birilerine kanıtlamak kimsenin elinde değildir.