Nedense hep körü körüne inanana gözüküyorlar. İnanmayanlara gözükelim de inandıralım demezler.
Böyle söyleyince hemen dinsiz ilan ederler. Kuran da gelir size musallat olur mu yazıyor?
Varsa kendilerine vardır işleri kayıtları bizimle uğraşmak mı?
Ben ara ara Babam kılığına girmiş şeytanları bile taşıyorum cin nedir ki.
Böyle böyle yazıyorum da sonra karanlıkta yatağa giderken korkuyorum.
Yanlışın var, inançsız ya da cok az inanca sahip tanıdıklarıma oluyor. Yerimde olsan anlardın ama neyse. Başına gelmeyen anlayamaz maalesef. Supernatural dizisi gibi saçma geliyor inançsız insanlara