Merhaba arkadaşlar, kosgeb den girişimcilik adı altında hibe alan oldu mu? Tecrübeleriniz nelerdir? Tavsiye eder misiniz? Onay almış örnek bir proje var mı?

Sektör: Dijital Pazarlama, Yazılım vs.