Çok geçmiş olsun. Psikolojik olarak tedavi almanızı tavsiye ederim. Bir de dini açıdan arkadaşların dediklerine katılmakla birlikte şunu da yapabilirsiniz.
Yanlis mi olur pek bilemiyorum. Aklıma geldi. Küçük boy Kuranı Kerimi yastiginizin iç kısmına koyarak uyumayı dener misiniz ? Yatarken de sırt üstü yatmayin. Sağ tarafa dönüp uyuyun.
Yatmadan önce Ayetel Kürsi, Felak, Nas, Kevser okur musunuz ? Bir de yatmadan önce dua edin ve besmele çekin. Bunlar sizi rahatlatacaktır.
Ayrıca zihninizde bu durumu da sürekli düşünmeyin. Farklı bir ilgi alanı bulun , spor yapın , müzik dinleyin yatmadan komedi filmleri izleyin bu da size faydasi olacaktir. Tekrar çok geçmiş olsun.