Konu
Türk Telekom rezilliği
24-10-2020, 14:20:36
#17
Sinnerman
ictaysi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Mobil uygulama üzerinden sürekli arıza kaydı oluşturun (merak etmeyin ücretsizdir paşa paşa gelip bakacaklar)
Rica etsem anlatır mısınız hocam? Uygulamada şikayet oluşturma yerini bulamadım da