Düşük porta takıyorlar interneti o yüzden az verim alıyorsunuz. Benim 34mbps paketimde 8mbps alıyordum. Müşteri hizmetlerini aradım yardımcı olmadı. Mobil uygulamadan tam 9 kez destek talebi oluşturdum her talepte 4-5 artırıp sürekli çözüldü diye talepleri kapattılar. Şuan hızım 25mbps ye kadar yükseldi.