Öncelikle BTK ve Teknoloji Bakanlığına taahhüt edilen hizmeti sağlayamamaktan şikayetçi olsun. Ayrıca tüketici kanununa göre belirttiği altyapıyı sağlamak zorunda. Hizmet sağlayıcı altyapı sağlayamıyor ise cayma hakkı tanımalıdır. Daha önce benim iptal ettirdiğim hattı bilgim ve imzam olmadan hayatımda hiç gitmediğim şehre nakil etmiş 1,5 yıldır kullanılıyormuş beni borcu ödememekten icraya verdiler bende evrakta sahtecilikten şikayetçi olup mahkemeye verdim ve tüketici mahkemesine de başvuru yaptım ben kazandım. Öncelikle tavsiyem sözleşme iptali yapmadan önce tüketici kanunu iyice incele bununla ilgili bir düzenleme var.
https://www.sikayetvar.com/turk-tele...ilmeyen-fatura