Merhabalar. Annem bana danışmadan gidip 2 senelik taahhüt yaptırmış. Hizmetler görselde ve biz bu pakete 90 lira ödüyoruz. Modem salonda, kardeşimin odasıyla modem arası 10 metre ya var ya yok, çekmiyor. Ayrıca 16 mbps den 1.88 alabiliyoruz. Müşteri hizmetlerinde muhattap yok bu sorun için. İptal etmek istediğimizde tivibudan ve taahhütten kaynaklı verilen indirimden dolayı 1000 lira civarı bir ceza çıkarıyorlar. Ben bu cezayı ödemeden nasıl iptal ettiririm? Bir hizmet alamıyorum çünkü.