Ben denedim olmuştu. İşyerinde internet gidince (ttnet) diger işyerindeki ttnet kullanıcı bilgilerini arayüze girdim ve internete bağlanmıştı. Hemde aynı interneti 2 farklı yerde bir süre kullanmıştım Sabit telefon olması şart.