Arkadaşlar selamlar bilindiği gibi taşındım artık. Interneti almadım Aydın'daki evde ailem olduğu için kalmasını istedim ama buraya gelince de Mobil Veri'mi Bilgisayarımın çok fazla yediğini gözlemledim. Modemim var fakat kafamda şöyle bir soru var, Aydın'da halihazırda bulunan interneti hem burada hem orada aynı anda kullanmanın imkanı var mı? Yoksa adres taşıma vs zorunlu mu? Bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim. Teşekkürler şimdiden.
nakil işlemi yapman gerekli 42 tl

aynı anda kullanamazsın