Ticaret puanı bir insanın işi, kaç kuruşa yaptığına değil ne kadar ahlaklı davranıp davranmadığına göre verilir. Ben en azından öyle yapıyorum. Neden sadece pozitif olarak düşünüyoruz ki? 10 liralık ticareti bile burada beceremeyen insanlar var ve sayıları az değil. Basarsınız negatif puanı, o kişi de negatif ticaret kasmış olur. Sizleri de anlıyorum ancak sanki etraflıca düşünülmesi gereken bir karar. Ki benim kanaatimin bile tam tersi 100'lerce haklı sebep sunabilirsiniz.