Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10 TL gibi bir meblağ için kimse d0landırıcılık yapmaz. Aynı zamanda negatif puan almayı da göze almaz. Önemli olan yüksek meblağda bir ticareti hakkıyla yerine getirmektir.
Mesele işin miktarı değil ki belirttiğim nokta kişinin ne kadar farklı kişi ile çalıştığı tecrübe kazandığı ve tercih edilmesi. Yüksek miktarda iş yapan insanlarda kaliteli ve güzel işler yapıyorlar buna bir sözüm yok