Sorun 1: Ben 10 TL lik ürün sattım, 10.000 TL yazdım. Kontrolü mümkün değil.
Sorun 2: İki gün sonra birisi şikayet eder. R10 diye bir yer var vergi veren nerdeyse yok diye maliyeye. Sonra gelir maliye bakar adam 10.000 TL ye web sitesi yapmış. Hooop vergi.
Sorun 3: Yüksek ödemeli işler yapan hesaplar tehlikeye girer. Hesap çalınma olayları artar. İlgili kişinin adıyla sağda solda ************** yapmaya kalkanlar artar.

R10 bir ticaret forumu. Ama ne bir Gittigidiyor ne bir Bionluk nede bir Sahibinden. O sebeple de bu şekilde bir düzenleme yapılsa bile DoLandırma olayı asla ve asla bitmez