Bence mantıksız ki kimse ne kadarlık bir işlem hacminin olduğunu ne kadar kazandığını vs bilinmesini istemez bence ve bana göre 100 kişiyle 10 tl lik ticaret yapmış insan 1 kişiyle 5 bin tl lik işlem yapmış insandan farkı yok hatta daha tecrübeli ve güvenilir bile diyebiliriz 100 farklı kişiye hizmet sunup 100 farklı kişiyi memnun etmiş demektir. Ticaret puanında baz alınacak kriter kişinin ne kadar fazla kişiyle çalışıp alnının akıyla o işlerden başarılı bir şekilde çıkmasıdır. Miktar önemsiz.
10 TL gibi bir meblağ için kimse d0landırıcılık yapmaz. Aynı zamanda negatif puan almayı da göze almaz. Önemli olan yüksek meblağda bir ticareti hakkıyla yerine getirmektir.