Astral olayını tam öğrenmeden cıkmayın sizin acemi oldugunuzu gören olursa peşinize düşen çok olur. Bazı varlıklar geliyor size kitap gösterebilir al oku diye onları vs sakın okumayın büyü kitaplarıdır onlar. Tanımadıgınız kimseyle iletişime geçmeyin astralda mümkün oldugu kadar ev içinde dolayın veya mahalle. Bazı arkadaşlar mahallede dolasırken bile pencereden onları izleyenler oluyor bilmem anlatabildim mi.
Valla böyle bir şey yaşama gibi bir niyetim yok olmasa daha iyi olur çünkü sabah kalkınca yorgun oluyorum bu olayı yaşadığım geceler.