Valla eskiden ben de çok yaşardım bu tarz olaylar. Ama her ne zaman böyle bir olaydan dolayı uyansam içimden şunu tekrar ettim "bunlar gerçek değil bilinç altımın bir oyunu sadece" diye ve artık görmemeye başladım. Çok nadir bir şeyler görüyorum ama onların da gerçek olmadığını bildiğim için gözümü kapatıp uyumaya devam ediyorum. Yani bundan kurtulmanın tek yolu bunun gerçek olmadığını düşünmekten geçiyor.