@Fizz; O kadarını da ödeyelim yani biz o hizmeti alalım diye birileri çalışıyor🙏🏽
Aidat: 350 TL
Asansör Parası: 60TL
Otopark Parası: 100TL
Çöp Parası: 40TL
Toplam: 550 TL
Elektirik, su vs bütün faturalarda bize ait. Merkezi sistem gibi bir şeyde yok. Bu site biraz garip işliyor.. Kira parası gibi her ay ekstra 550 TL veriyoruz.. Bir çok sitede ve bir çok şehirde böyle bir sisteme denk gelmedim. Kullanmadığımız hizmetin parasını da bize kesiyorlar. Asansör kullanmıyorum, çöplerimi kendim atıyorum. Neymiş.. Yönetim bu şekilde istiyormuş.. Çok saçma site yönetimleri var.