Sagroth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ara müşteri hizmetlerini. Her gün ara. Günde 10 kere ara. Başka türlü bunlardan düzgün hizmet/destek alınmıyor
Hocam problem başladığından beri en az 10-15 kere aramışımdır. Arıza talebiniz oluşturuldu diyorlar, 1 gün sonra sorununuz çözüldü diyorlar.