espiri yapılırda her konuda yapılmaz arkadaşlar,Allaha inancınız var yok kendinize saklayın,hemen hocalara falan sarıverip espiri yaptığınızı sanıyorsunuz.
Senin sorununa gelince arkadaş korkmana gerek yok,çoğu insanın başına gelen olaydır,bendede her yıl 2,3 defa olur,tamamen olay karabasan basması dır,sıkıntılı anlarda gelir basar,genelde simsiyahdır,üstüne çullandığında besmele çekersen yada dua okursan kaçar gider,bu kadar konuyu kapat bence çok yakışıksız yorumlar yapılıyor
hocam konuyu kapatmam bilgi akışını keser
bilgi almak istiyorum
bana olan nedir ne değildir