Öncelikle başınız sağolsun.
Ben daha önce 2. El aldığım cihazımın İcloud klidini kendim açmıştım. Apple müşteri hizmetlerini arayın ikinci el aldığınızı Faturanızın olduğunu söyleyin. Faturaya mail adresini yazıp iletmenizi istiyorlar. Daha sonra açılıyor. Yalnız hayla aynı mı bilmiyorum ben 1 yıl önce yapmıştım bunu.