Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam önerim bütçenizi arttırmanız kimse şuan sıfır sürüm 1300TL iken güncellemesi olan ve 2.2 si olan lisansları kimsenin o fiyata satacağını düşünmüyorum.
Aciliyeti yok hocam satan olursa alırım.