Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne en önde, ne en arkada... Ortalarda kalmak en iyisi
önceki seni sürüklerse sağa sola takıl peşine,
arkadaki yavaşta çeksin seni geriye.
sen kalacaksın iki arada bir derede.
Şiir gibi oldu ama bence söze ithafen yapılan yorum yanlış. Bir işte usta olmak için çok çabalamak lazım mıdır değil midir ? ana tema bu çünkü.