merhabalar arkadaşlar,

elimde makinan.com var. bu domaine makinecim.com tarzı bir site yapmayı planlıyorum. domain benim gayet içime sindi sinerek aldım fakat r10 fikirlerine güvendiğim bir abim beğenmediğini söyledi.

sizce bu domainle başlayayım mı yoksa yeni bir arayışa mı gireyim? girdim aslında fakat kafama yatan pek bulamadım