merhabalar arkadaşlar,
elimde
makinan.com var. bu domaine
makinecim.com tarzı bir site yapmayı planlıyorum. domain benim gayet içime sindi sinerek aldım fakat r10 fikirlerine güvendiğim bir abim beğenmediğini söyledi.
sizce bu domainle başlayayım mı yoksa yeni bir arayışa mı gireyim? girdim aslında fakat kafama yatan pek bulamadım