@Fizz; ben çarptım😁 Geçen günlerde ön aydınlatıcılarımı adamın sırtına çarptığımda düşürdüm ettim.. Kulaklık takılı bisiklet yolunda.. Çok özür diledi ama ne çare.. Benim ufak bir düşüşüm hasar kayıtlı oluyor ama bir gün öğrenecekler.. Bizzat canımdan ettiklerinde yakınlarına dahi bu dersi anlatacaklar..