Merhabalar bi mail tasarımı hakkında bilgi edinmem gerekiyor,,

Mail tasarımını yaptım html olarak her şey tek bir dosya içinde mevcut tüm css kodları vb. resimler src ile uzaktan çekiliyor.

buraya kadar her şey normal, maili gönderiyorum

iCloud'ta tamamen normal gözüküyor her şey düzgün
Yandex mailde bazı resimler ve tasarım uçmuş bazı cssler çalışmıyor
Outlook hiçbir şey çalışmıyor bir yazı yığını şeklinde gözüküyor
Gmail resimler felan var css kodlarının çoğu çalışmıyor.

acaba tüm mail servislerine uygun bir tasarımı nasıl yapabilirim bilgisi olan varmı ?