İstediğimiz kadar farkındalık yaratmaya çalışalım,insanımız saygısız altında araba olduğu için tüm hakkın onda olduğunu sanıyor.Gün içinde motosiklet kullanıyorum.Şeritten gidiyorum arkadan sıkıştırıyorlar niye şeritten gidiyosun motorsun kenardan git diyorlar,kenardan gidiyorum arkadan biri bağırıyor sen taşıt değilmisin niye şeritten gitmiyorsun.Ülkemizin insanının çoğunluğu cahil,saygısız,bencil olduğundan bisiklettir,motosiklettir Türkiye ortamında kullanılmaması gereken araçlar.