Son 1 haftada 4 bisikletçi yoldaşımızı kaybettik.. Araç kullandığım dönemde bisikletli ve motorcuları farketmiyordum, anlamıyordum. Ne zaman ki bi motorcu oldum, bisikletçi oldum, o zaman araç sürdüğüm dönemdeki farkındalığım arttı. Çok dikkat etmek ve saygı duymak gerek, size ufak bi farkındalık mesajım..