Konu
R10'da Canlı Destek Sistemi Olsa
23-10-2020, 01:48:02
#5
uluJohan
Nokvi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunun için uygulama lazım. Sonuçta biz tarayıcıda değilken bildirim gelmiyecek o yüzden boş olur
Uygulama olsa ve bize bildirim ve mesajlar anında düşse çok güzel olur