Nokvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun için uygulama lazım. Sonuçta biz tarayıcıda değilken bildirim gelmiyecek o yüzden boş olur
Uygulama olsa ve bize bildirim ve mesajlar anında düşse çok güzel olur