Merhaba arkadaşlar, 2 gün önce İphone 11 aldım.
yüz tanıma tanımlattım bu esnada yanımda kimse yoktu ve sadece benim yüzüm tanımlı.
Ancak bugün memleketten gelen kardeşim (ikiz değiliz 6 yaş küçük) telefonu yüzüne doğrulttu ve kilidi açtı. Banka girişleri vs. hepsini açabildi.
Sadece onda oluyor.
Apple'a başvursak bir sonuç alabilir miyiz?