Merhaba,
Şablona göre fiyat yazılması zorunlu sanırım. Aklınızda bir rakam varsa mesaj atabilir misiniz?
aklımda bir fiyat yok evde boş duruyorduboş duracağına satayım dedim zamanında 1200 dolara almıştım ah akılsız kafam fatura bile dolarla kesilmiş