raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar,

Çok karanlık tema ama biraz daha aydınlatılması iyi olurmuş.
Fiyat yüksek mi sanki?
İlginiz için teşekkür ederiz. Görüşlerinizi dikkate alacağız. Tasarımı sadece 2 kişiye teslim edeceğiz.

GOcreativ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık hocam, müşteri paneli geliştirilebilirse çok güzel olur klasik pek hoşuma gitmiyor
Teşekkür ederiz, müşteri panelini tekrar güncellemeyi düşünüyoruz.