D_E_R_M_A_N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar arayışımız devam ediyor. Webview yaptırdık ama bazı eklentiler çalışmadı tarayıcıdaki gibi. Uygulamada yeni sekmede açılan sayfaların tarayıcıda açılmasını sağlayabilir miyiz? Böyle bir komut olabilir mi?
Hocam özelden pm atabilirsiniz