Hali hazırda Türkiyede e-ticaret yapan biri olarak, e-ihracata girmeni öneririm. Şuanki aklımla 2 sene öncesine gitsem, yapacağım tek şey yurtdışına satacağım ürünleri araştırmak olurdu. Şimdi önümde koca bir yığın stokla Türkiye pazarlarında hapsolmuş durumdayım. Siparişe yetişemiyorsun ama öte yandan elde kalan hep sıfır oluyor. Tam 4-5bin yatacak perşembe günü diye bekliyorsun hop çarşamba günü bir kargo faturası... perşembe günün ki alacaktan kesiyorlar, e orda 2 hafta sonrakinden kesseydiniz bari? -yok.. bir sonraki haftanın geleceğini bekliyorsun hop bir komisyon faturası.. gelecek paranın yarısından fazlası gidiyor.. Demem o ki, alacağı bir gün sonra vereceklerini 40 gün sonra veriyorlar (Trendyol pandemi öncesi 40 gündü, şuan destek amaçlı 2 hafta sonraki perşembe). Şuanki piyasayla bir iade oldu mu sonraki 2 satışının karı oradaki zararına gidiyor. Velhasıl kelam gireceksen dolar kazanacağın e-ihracata gir kardeşim. Sonra burda müşteri kargoyu kabul etmediği için iade edildi, ölçüler orda yazarken küçük geldi şu geldi bu geldi diye çıldırıp 3-5 lira kazanırken saçlarını ağartacağına 3-5$ kazanıp ağart daha iyi

herşeye rağmen ticaretin geleceği internette bir şekilde yerini tutmak gerek..