Aynı şirketten yine aynı rezalet şeyler.
Belki Metro Turizm'de haklı olabilir.
Bu arada bana kızmayın, şu pizza şirketinde elemanın pizzaya tükürmesi gibi şantaj veya karalamalarda olabilir.
Bir de adam kendini tatmin ederken neden video çektirsin onu da anlamış değilim.