Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam, ne ayarı acaba ?
Odalarda kullanıcıların bir üst kullanıcıyı etkileyememesi ve sunucunun kalitesini korumak için yetkiler ayarlanmaktadır, bayi yedeği diye de geçtiği olmaktadır.