Konu
TeamSpeak 3 Yetki Ayarlamasını Bilen Varmı ?
21-10-2020, 22:04:18
#4
yalinyalniz
Quare adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhabalar hocam, ne ayarı acaba ?
Odalarda kullanıcıların bir üst kullanıcıyı etkileyememesi ve sunucunun kalitesini korumak için yetkiler ayarlanmaktadır, bayi yedeği diye de geçtiği olmaktadır.