8-9 yaşlarında iken dedemle çapa denilen alet ile bahçeyi kazıyoruz. Ne olmuş nasıl olmuşsa arkama geçmiş çapayı kaldırırken takk alnının ortasına vurmuştum yanlışlıkla. Acı ile bana " Senden adam olmaz " demişti.. Huzur içindr yatsın İleri görüşlü bir adammış, Yaş 35. Belli bir iş ve düzen yok. ) Halen o olayı dünkü gibi hatırlarım ve hiç unutmam niyeyse.. Beceremediğim her işte de kulaklarımda o acı cümlesi yankılanır...