mng 70 80 tutuyor hocam en olmadı öyle yaparız bulamazsam
çevremde yok o yüzden konu açtım hocam komisyon ücreti de verebilirim kargolar kazanacağına forumdakiler kazansın
ben şimdi izmirdeyim mesela siz sanıyorum ankaradasınız. sizin göndereceğiniz şubeden benim anlaşmam olması lazım veya benim alt birim açtırmam lazım oradan. o iş uzun iş. o yüzden farklı birşey düşünmek lazım. forumdan yardımcı olacak arkdaslarla en azından yakın olmalısınız ki kargo anlaşmasından faydalanabilin.