tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çıkıyor kayıtlarda zaten maaşlarını eksik alıyorlar yinede kimse şikayet etmiyor.İşsiz kalma korkusu sanırım.
Aynen öyle işsizlik korkusu. Çıktığında iş bulma imkani çok fazla yok. Hak kaybi olsa bile insanlar iyi kötü sabit bir geliri olmasını istiyor. Fakat firmalar şunu es geçiyor. İşçi işten cikarilsa veya istifa etse (ücretsiz izinle tehdit edip tazminat vererek istifa ettiriliyor) 5 yıl içinde dava acma hakkına sahip. Delilleri olan bir kişi bu hakkını kullanarak geçmişe ait haklarını alabilir.