AhmetZekiTasgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi şöyle bir durum var diyelim personel çalıştırılıyor be kardeşim, senin banka kayıtlarından çıkmıyormu İŞKUR KÇÖ Ödemesi diye. bunun takibini yapmıyor mu. Bir akıllı çıkıp şikayet etmiyor mu ?
Hocam çıkıyor kayıtlarda zaten maaşlarını eksik alıyorlar yinede kimse şikayet etmiyor.İşsiz kalma korkusu sanırım.