Bazı firmalar bunu artniyetli olarak kullanıyor personeli calistirip maaşını devlete ödetiyorlar Üstelik personelin sigortasıda yatmıyor Kısacası her konuda olduğu gibi yine farkımızı konuşturduk
şimdi şöyle bir durum var diyelim personel çalıştırılıyor be kardeşim, senin banka kayıtlarından çıkmıyormu İŞKUR KÇÖ Ödemesi diye. bunun takibini yapmıyor mu. Bir akıllı çıkıp şikayet etmiyor mu ?