chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1.000 tl ile çok zor.
ben geçen gün 2. el c5 aldım, her yer berbat telefon dolu.
adamlar camın altında pislik var ona bile 800 tl istiyor.
Dolar 8 e dayanırsa tozada, at b.kuna da para istemeleri doğal 😂

Kız kardeşimin yedek hattına forumdan 6s aldım LG G4 ü boşa çıktı satar mı sorarım isterseniz 10/10 kozmetik pil sanırım az gidiyordu ondan değiştirmişti tr telefonu faturalı kutulu