hocam 1.000 tl ile çok zor.
ben geçen gün 2. el c5 aldım, her yer berbat telefon dolu.
adamlar camın altında pislik var ona bile 800 tl istiyor.
Dolar 8 e dayanırsa tozada, at b.kuna da para istemeleri doğal 😂
Kız kardeşimin yedek hattına forumdan 6s aldım LG G4 ü boşa çıktı satar mı sorarım isterseniz 10/10 kozmetik pil sanırım az gidiyordu ondan değiştirmişti tr telefonu faturalı kutulu