Sigortası olan, bağkuru olan veya emekli olanlar devlet hastanelerinden ihtiyacı olduğunda ücretsiz faydalanıyor. Fakat özel hastaneye gidiyorsanız, devletin bu hastanelere verdiği ünite sayısı kısıtlı olduğu için, stok ellerinde tükendiği zaman kızılaydan parayla alıyor ve hastalarına kâr ederek satıyor. Yani devlete giderseniz sıkıntı yok başhekime sordum. Özel hastane de bir zahmet benim kanımı alıyorsa parasını versin kızılaya.