Arkadaşlar arayışımız devam ediyor. Webview yaptırdık ama bazı eklentiler çalışmadı tarayıcıdaki gibi. Uygulamada yeni sekmede açılan sayfaların tarayıcıda açılmasını sağlayabilir miyiz? Böyle bir komut olabilir mi?